رستوران ایرانی و سرو غذا در ظروفی متفاوت
نوشته شده توسط : تینا

رستوران ایرانی و سرو غذا در ظروفی متفاوت

رستوران ایرانی و سرو غذا در ظروفی متفاوت

چند سالی است که رستوران های ایرانی در سرو غذاهای خود خلاقیت به خرج می دهند و دیگر از خبری از سرو غذاهای ساده و بدون دورچین نیست. همان طور که می دانید تزیین غذا، بسیار مهم است و تاثیر زیادی در اشتهای مشتری دارد. در این مقاله می خواهیم چند رستوران ایرانی را به شما معرفی کنیم آفر تور مشهد که سرو متفاوتی از غذا را به مشتریان ارایه می دهند، با ما همراه باشید.

رستوران مس توران

رستوران ایرانی و سرو غذا در ظروفی متفاوت

یکی از رستوران های خوب شهر تهران، رستوران مس توران است. در واقع این رستوران، جزء اولین رستوران های می باشد که سرو متفاوتی از غذا را ارایه داده است. این رستوران غذاهای خوشمزه و با کیفیت خود را در ظروف فلزی و لیوان های شیشه ای بزرگ سرو میکند. البته فضایی زییا، حوض سفالی، ریسه های رنگی همگی در جذب مشتری بی تاثیر نبوده است. 
آدرس: رستوران مس توران. میدان نیاوران، ابتدای خیابان باهنر، جنب مهمانسرای وزارت امور خارجه

رستوران روحی

رستوران روحی یکی از رستوران هایی می باشد که غذاها را بسیار متفاوت سرو می کند. غذاهای این رستوران در ظروف روحی سرو می شود و نوشابه را در لیوان های فلزی نوستالژیک قدیمی می ریزند. هم چنین جالب است که بدانید در این رستوران از چنگال استفاده نمی کنند. به علاوه کنار چای، تافی کام می گذارند که حس نوستالژیک را به مشتری منتقل می دهد. 
آدرس: رستوران روحی. شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، ساختمان آ.ب، طبقه اول تور مشهد نوروز 98

آشپزخانه قیمه قورمه

رستوران ایرانی و سرو غذا در ظروفی متفاوت

یکی دیگر از رستوران های متفاوت در سرو غذا، آشپزخانه قیمه قورمه می باشد. همان طور که از اسم رستوران مشخص است، در این مکان فقط قورمه و قیمه سرو می شود و غذاها را در قابلمه روحی که در یک بقچه گل گلی پیچیده شده، برای مشتریان ارسال می کنند. 
آدرس: آشپزخانه قیمه قورمه. هفت تیر، جنب هتل مروارید،کوچه شاهد،پلاک

رستوران قابلمه

رستوران قابلمه، یکی دیگر از رستوران هایی است که سرو متفاوتی دارد. یکی از جذاب ترین و خوشمزه ترین بخش غذاهای ایرانی، ته دیگ است. شما در این رستوران می توانید یک پرس ته دیگ با سس خوروشت را سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید. هم چنین این رستوران، غذا ها را در چینی های گل قرمز و قابلمه های روحی سرو می کند. 
آدرس: رستوران قابلمه. بلوار اندرزگو خیابان سلیمی شمالی پلاک

رستوران ایرانی چارگاه

رستوران ایرانی و سرو غذا در ظروفی متفاوت

رستوران ایرانی چارگاه با ظروف سرو غذا متفاوت لذت غذا خوردن را دو چندان کرده است، تمام غذاهای این رستوران از کله پاچه گرفته تا انواع کباب و دیزی به زیبایی تریین شده و همراه با انواع ترشی و چاشنی، عرقیجات مفید ایرانی و سبزی سرو می شود. هم چنین عطر نان تازه که در رستوران پیچیده شده، شما را برای سفارش داده غذاهای مختلف تشویق می کند.
آدرس: رستوران چارگاه. ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، روبه روی خیابان زعفرانیه قیمت تور مشهد

رستوران گیلکی می لاکوی

رستوران ایرانی و سرو غذا در ظروفی متفاوت

اگر به دنبال غذاهای گیلانی هستید، حتما به رستوران می لاکوی سر بزنید. این رستوران خوشمزه ترین غذاهای گیلانی را در چینی های گل قرمز سرو می کند. خوردن غذا در این ظروف، خاطرات خوش کودکی را به یادتان می آورد. هم چنین دکور چوبی این رستوران در کنار ظروف چینی باعث شده تا طرفدار های زیادی پیدا کنند.  
آدرس: رستوران می لاکوی. خیابان ایرانشهر شمالی ، پایین تر از پارک هنرمندان ، خیابان اراک ،پلاک

رستوران خان جان

شما می توانید انواع غذاهای ایرانی را در رستوران خان نوش جان کنید. غذاهای این رستوران در ظروف روحی جذاب سرو می شود. این رستوران با اینکه بسیار شیک است ولی به سبک قدیمی طراحی شده که برای مشتریان جالب می باشد.
آدرس: رستوران خان جان. ولنجک خیابان چهاردهم مرکز خرید توچال طبقه دوم

رستوران مرشد

یکی از قدیمی ترین و شناخته ترین رستوران های تهران، رستوران مرشد می باشد. این رستوران، ابتدا کار خود را در کوچه ذغالی ها نزدیک امام زاده صالح شروع کرد. کم کم دوغ های این رستوران طرفدارهای زیادی پیدا کرد. غذاهای این رستوران در سینی های بزرگ مسی سرو می شود که برای چهار نفر مناسب است. هم چنین سر میزها، در ظرف کوچک مسی، روغن کرمانشاهی و کره محلی ریخته شده که عطر و مزه آن فراموش نشدنی می باشد. 
آدرس: مرشد. نیاوران، بعد از جماران، نبش کوچه دلشاد، پلاک

رستوران اصیل

رستوران ایرانی و سرو غذا در ظروفی متفاوت

یکی از رستوران هایی که خیلی زود، طرفدار های زیادی پیدا کرد و به قول معروف، یک شبه راه صد ساله را طی کرد، رستوران اصیل است. غذاهای این رستوران، بسیار خوشمزه و با کیفیت  می باشد و در ظروف مسی و سینی های کوچک سرو می شوند. یکی از غذاهای محبوب این رستوران، قابلی پلو  می باشد که پیشنهاد می کنیم حتما آن را سفارش دهید. البته از ته دیگ سیب زمینی این رستور ان هم نمی توان غافل شد. 
آدرس: اصیل. قیطریه ،پایین تر از پارک ،جنب بانک پارسیان

رستوران گشت

یکی دیگر از رستوران هایی که سرو غذای متفاوتی دارد، رستوران گشت می باشد. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی است که شاید اسم آنها را نشنیده باشید.  در کنار غذا، انواع ترشی، خوراک های خوشمزه، نان محلی، سبزی و ... در ظروف مسی سرو می شود.
آدرس: رستوران گشت. بلوار آفریقا، بین گلشهر و ناهید شرقی، کوچه گلفام، مجتمع تجاری امیر

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: رستوران ایرانی و سرو غذا در ظروفی متفاوت,آفر تور مشهد,تور مشهد نوروز 98,قیمت تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: